Reklamacje
Szczegółowe informacje odnośnie postępowania reklamacyjnego dostępne są w regulaminie sklepu.
Reklamacji podlega jedynie produkt posiadający wadę fabryczną. Reklamowany towar nie może nosić śladów użytkowania.
W ramach rękojmi, Klient może żądać:
- wymiany towaru na nowy,
- naprawy towaru,
- zmniejszenia ceny towaru,
- odstąpienia od umowy.
Procedura reklamacyjna:
- Zgłoszenie reklamacji - aby zareklamować produkt, należy przesłać poniższy formularz drogą elektroniczną na adres mailowy sklep@sinesti.pl. Każdorazowo otrzymają Państwo maila z potwierdzeniem rozpoczęcia procedury reklamacyjnej oraz adres, na który należy wysłać reklamowany towar. Do formularza prosimy o dołączenie zdjęcia, na którym wyraźnie widać uszkodzenie.
- Wysyłka towaru - produkt wraz kompletem dokumentów (formularz i potwierdzenie zakupu towaru) należy starannie zapakować i dokładnie zabezpieczyć. Spakowany produkt powinien być w stanie nienaruszonym, nie może nosić żadnych śladów użytkowania. Przesyłka musi być kompletna, zawierać wszystkie komponenty i akcesoria oraz dobrze oznaczona, np. "Uwaga - Szkło". Klient nadaje paczkę na adres podany w mailu potwierdzającym przyjęcie reklamacji do rozpatrzenia. Prosimy o dopisek na paczce "Sinesti-Reklamacje". Przesyłki uszkodzone, niekompletne lub niewłaściwie oznaczone, nie będą przyjmowane. W takiej sytuacji, reklamowany towar będzie można odebrać pod adresem dostawy.
- Koszt wysyłki - produkt wysyłany jest na koszt Klienta. Koszt ten zostanie zwrócony, jeśli reklamacja zostanie uznana. Przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane.
- Rozpatrzenie reklamacji - reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty jej złożenia. Odpowiedź na reklamację wyślemy na podany w formularzu przez Klienta adres e-mail.
Wzór formularza reklamacyjnego